środa, 28 września 2016

Serce w stylu vintage / Vintage heart

 Aga Baraniak przygotowała dla Was pracę w stylu vintage.
Zajrzyjcie koniecznie na koniec posta bo tam znajduje się niespodzianka :)
Aga Baraniak shares a vintage creation today. 

At the end of her post you'll find a litlle surprise :)

"Moi drodzy, dzisiaj specjalnie dla Was powstało mediowe drewniane serce. Postanowiłam pokazać troszeczkę inne zastosowanie papierów, niż zapewne znane jest Wam na co dzień.
"Guys, especially for you I created a wooden, mixed-media heart.

I wanted to show you a little bit different way to use papers than you probably know.
 


Wycięłam elementy z papierów, które mnie interesują. Postanowiłam wykonać sobie z tych dodatków ramkę, która jest w centrum mojej pracy.
I cut out few pieces of paper that I want to use. I decided to create a frame from these elements and place the frame in the center of my creation. 


 
Z racji tego, że jestem fanem stempli, umieściłam je wszędzie. Dama jest w centrum pracy, otoczona drutem kolczastym. Po odbiciu i wycięciu jej, nadałam jej kolorków za pomocą akwareli. Nadają się one idealnie do stempli.

I'm a huge fan of stamps so I used them everywhere. A stamped lady is in the middle, she is surrounded by a barbed wire.  I added the final touch with some watercolour paints, they are perfect for colouring stamps.



Z cytatu wybrałam sobie tylko te słowa, które pasowały mi do mojego pomysłu. Zostały wycięte i postarzone tuszem Distress.
I also used a quotation stamp but I chose only those words that matched my idea. They were cut out and altered with a Distress ink

 

Białym tuszem na zmianę z czarnym poodbijałam stemple na całej pracy. Lubię taki bałagan, a użycie różnych kolorów tuszy dodaje pracy smaku.
Other stamps were stamped in black and white ink. I like to mix ink colours to make the whole creation a little bit messy.

 


Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia video tutoriala. Mam nadzieję, że kawa przy filmie będzie Wam wyjątkowo dobrze smakować.

And here's a video tutorial for you. I hope that your coffee will taste really good with my tutorial on.

Pozdrawiam serdecznie, Aga Baraniak "
all the best, Aga "


Aga użyła:

Aga used: 
 

1 komentarze:

DecoArtMagda pisze...

Fantastyczne to serducho, mega idealny chaos ☺ pozdrawiam

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com