sobota, 3 września 2016

Pastelowa ramka / Pastel frame

Szydełkiem w oko uwielbia ozdabiać zdjęcia bliskich!
Szydełkiem w oko loves to embelish photos of her family!

"Na dzisiaj przygotowałam kolejną ramkę. Jestem od nich chyba uzależniona :)
"I have one more frame to share. I think I'm addicted to frames :)



Do powstania tła wykorzystałam pokazany, już Wam w moim ostatnim kursie, sposób ze ścinkami.  Dzięki nim tło jest tak zróżnicowane, że wystarczy tylko trochę chlapania, stemplowania, odpadu z arkusza naklejek i możemy zabierać się za tworzenie kompozycji pod zdjęciem.
Do you remember my tutorial that I shared last week? I showed you how to make a background from the scraps of paper. If you look closer you will see that I used that technique to make this frame.
The background is very layered so it needs only few splashes of paint, some stamping and leftovers from the stickers sheet. It's ready to add a photo and other embelies.
Do tego celu wykorzystałam papiery i dodatki z cudnej kolekcji Watercolour my world.
To embelish my frame I used beautiful "Watercolour my world" collection.


 Kompozycję uzupełniłam napisem z arkusza naklejek i gotowe :)"
The last touch was adding a sticker sentiment - and this is it! "


Jeżeli podoba Wam się ta ramka to możecie stworzyć własną używając takich produktów:
If you like this idea you can make your own frame using the following products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com